membebel jup ^_^
selamat datang ke blog yang tak berapa nak indah ni yee :) hee . jangan nak buat2 nyanyok untuk follow yee . babap ti :) enjoy yee ^_^



cik asmira

Disclaimer

budi bahase budaya kita :)



Thursday 15 September 2011 | 04:18 | 0 ♥

MOOD : redho :)
MOTIF PIC : nak tunjuk muke aku yg tenga redho skrg ni (mukee mintak kaki) ^_^

jika oarang hendak menilai kite , kite biar kan sajee . kite terime saje kate kate mereka ! tuhan tu maha esa dan maha kaya , kite jangan berdendam dengan orang . biar lah orang berdendam dengan kite . kalau dah tak bolee sabar juga, baca lah ayat 4 kul , untuk menenang kan diri kte yg sekecil semut ini . ckap lah selagi kau bolee ckp . kite tgok jauh mane kau bole ckp pasal kami :) insyaallah , ape yg dikate kan oleh kau , akan ditebalik kan kepada diri kau . tak kat diri kau . mase akan datang . anak kau ke kan ? kite tak tao . jadi aku tak nak balas kate2 kau tu . aku tkot akan diterbalik kn kepada aku 1 hari nanti . allah maha kaya . siape tahu ape yang akan berlaku 1 hari nanti kan ? jadi , kau dan fmily2 kau , teros kan lah usaha untuk menghina keluarga aku yg miskin ni yee . walau pon kami miskin . kami kaya dengan budi bahase ! BUDI BAHASE BUDAYE KITE KATE NYEE :) mane pegi budi bahase kau terhadap orang tue pon aku tak tahu laa . huh . tak pee . aku doa kan kau kembali ke jalan yg benar satu hari nanti weh . engat ! walau pon keluarga kami miskin . tapi kami sekeluarga HAPPY tak terkata :) kau ade ? haha . ta de kan kan ? tengok tao dah ? keluarga kau ade tiap2 minggu main bowling mcm keluarga aku ? keluarga kau ade keluar karoke ? ade ade ? tak de kan ? lol . sian . kau mesti jeles kan sebab mak bapak kau tak spoting mcm mak bapak aku . walau pon kiteorang enjoy sane sini ! kteorg tak lupa tuhan :) JANGAN MENILAI SESUATU ! kalau kau tak tahu luar dan dalam bende tersebut . terime kasih bagi kami sekeluarga pahala :) kami hargai bende tu . muah . thx :P


|


Copyright © 2012 . all right reserved by ASMIRA ANAK AZMI ^_^