membebel jup ^_^
selamat datang ke blog yang tak berapa nak indah ni yee :) hee . jangan nak buat2 nyanyok untuk follow yee . babap ti :) enjoy yee ^_^



cik asmira

Disclaimer

PERGI JAUH :(



Saturday 26 May 2012 | 04:29 | 0 ♥
haii . firstly nak ckp , entry ni untuk kawan2 , czen2 and specially for my boyfie :)
esok aku akan berambus ke melaka . untk sambung study kat sane . hee , jauhh kann ? (takdelajauhmnepun) , ade feel sedih sikit la . hee , dah biase merempat kat kl ni . tibe2 berambus ke negeri org --' rase mcm nak bunuh diri jee .. errr , jauh dari fmly beb . sedih wow . warghhhttt :"( takde lagi adik2 , abg yg gile and parents yg spoting , ok , nak pergi ni pun mak aku yg kemas kan beg aku . huh . dengan lagu blog yg sedih ni , nak ngis plak rase . kah3 .

tapi tak pe , tiap2 minggu boleh balik . so takde la rindu sgt t . hee . ok , first2 nak msuk klmu . dah daftar dah pun . but sury intan tak jadi . sebab die swasta :) kat melaka ni ipta . dpat kos lagi better dari klmu . dapat farmasi . kalau klmu kos medical lab . so aku rase farmasi lagi better . jadi dengan segala hormat nyee saya pergi dengan rela hati (rela hati la sgt) --' hee

for bella n nyza , bye2 . t kalau ade rezeki kite met ye syg :) bella jge diri leklok kat negeri9 tu yee . jgn lupee aku kalau dapat kawan baru . jgn asyik shoping je kat giant ye . study hard tauu . nyza pulak . haisss , cpt la pike nak sambung study kat ne k . t kalau dah habis pike . rojer saye yee . hee

for my czen aishah and intan anak razak , iloveeyou k . jgn risau . t kite amik lesen same2 yee . tggu aku kumpul duit , hahah .

untuk nur shuhada nabila , iloveyou gemok . thx sebab menjadi adik yg baik dan manje sgt . hee . suke hati aku je declair kau jadi adik aku . hahah . suke ati aku la . pdn muke kau . huhu

ok , ni bab yg penting , untuk syamim jalil :) iloveyousomuch . jgn menggatal kt kl ni . aku kokak kau nanti . takk pe . nanti aku pakse kau dtg melake tiap2 mggu . padan muke kau . hahah . kau sgt penting bagi aku . harap maklum ye apek :)

to all my friend . tak kire sape . aku ingat korang ok . cume kau tak rapat dengan aku , so kisah kau aku tak tulis disini . maaf :) but iloveyou ok .

# lipas mati kena kepit , esok lusa saya update :) ILOVEYOUKORANG ^_^


|


Copyright © 2012 . all right reserved by ASMIRA ANAK AZMI ^_^