membebel jup ^_^
selamat datang ke blog yang tak berapa nak indah ni yee :) hee . jangan nak buat2 nyanyok untuk follow yee . babap ti :) enjoy yee ^_^



cik asmira

Disclaimer

kucing untuk dijual !



Sunday 18 September 2011 | 23:23 | 0 ♥






* KUCING INI UNTUK DIJUAL :)
* yang atas tu berumur sebulan . yang bawah tu berumur 2 bulan :)



hai peeps :P eceh . hehe . hari ni aku nak gadai kucing ni hah . kerana telampau banyak kucing dirumah . hoho . semak je banyak2 . (jahat nyee aku) hoho . gambar ni ditangkap sebelom due ekor ni mandi . so , nampak agak messy bulu dorang . tapi dorang tetap comel . hoho , (comel la sgt) . err =.= . hehe . mari mari , kucing murah2 , hahhaa . dah macam menyiaga kat pasar malam dah aku ni  . hoho . aku ni agak alah terhadap bulu bulu kucing ni . ceh (terhadap tu) HAHHA . skema gilee ayat aku . lantak la situ . hee . btw . sapee yg syg akan kucing dan berminat untuk membele kucing ni . dipersila kan . kol num yg tertera di bawah ni yee :



* NUM PHONE : 011-12390119 (agak pelik num ni) tapi jangan risau , kalau kol dijamin dapat :P


|


Copyright © 2012 . all right reserved by ASMIRA ANAK AZMI ^_^