membebel jup ^_^
selamat datang ke blog yang tak berapa nak indah ni yee :) hee . jangan nak buat2 nyanyok untuk follow yee . babap ti :) enjoy yee ^_^



cik asmira

Disclaimer

terima kasih sebab bagi saye lagu nii :(



Friday 15 June 2012 | 04:45 | 0 ♥
hai . hari nii mood mati dibuai kenangan2 pahit yg sedia ade di minda aku nii , huh , ayat bukan main jiwang , ok , entry ni untuk boyfie yang aku sayangi . (ayat skema) hee ,

awak , saya nak ckp nii , mood saya sdih sangat harii nii , suryy , hmm , tak tahu kenape nan saya , kalau awak bace entry ni . awak jangan gelak kan saye or ketawa kan saye . mcm same jee ketawe nan gelak , arghhtt what ever , ok awak dengar nii , hmm , saya nak ucap kan terima kasih kat awak sbb bagi lagu nii kat saya ''http://www.youtube.com/watch?v=LQ3Fb-EBH94 '' terima kasih yee , saya suke sagt lirik and maksud lagu nii , walaupun saya yg salah , tapi awak yg mintak maaf . setiap kali gaduh mcm tu kann ? hmm , suryy , btw , saya terfikir , awak x busan ke nan perangai saya mcm nii , suke sgt merajuk setiap lime minit , awak x busan kee ? hmm , mustahil x busan kan ? saya faham . awak sabar je dengan kerenah saya ni kann , saya penting kan diri ? hmm

tapii saya nak awak tahu , saya merajuk bersebab , walau pun sebab tu sekecil kuman , kalau saya merajuk maksud nye hati saya ni tersentuh dengan perlakuan awak or perangai awak tuu , saya merajuk maksud nye mintak dipujuk , bukan mintak awak merajuk samee , tapi saya tahu , sampai bilee saya je nak merajuk , rajuk awak tu nak cmpak mne ? mesti awak rase mcm tu kan ? hmm , betul , saya jahat , bile saya merajuk mintak awak pujuk , tapi bile awak merajuk saye buat muke cekodok basi saya . and biarkan awak pjuk diri sendri , hmmm , suryy , saya akan cube buang ego saya ni untuk pujuk awak lain kali .insyaallah .

awak ! saya nak awak tahu , awak tu penting dalam hidup saya , awak first love saya , saya sayang gilee kat awak , hmm , sejak 2 menjak ni , awak mcm jauh kan diri dari saye ? knpe ? mcm tak endah kan saye ? busy keje ke ? ke sbb saye dah jauh awak dah abaikan saya ?hmm , pasal awak salah send mcet hari tu . hati saye still belum boleh terima lagi , tapi pelahan2 saya buang fikiran negative saya ni , sebab saye percaya kan awak , saya tak nak kepercayaan yg setebal dinding konkrit ni runtuh macam tu jee ,

awak ! walau pun saya jauhh , awak kene ingat , saya SETIA . saya harap awak mcm tu juga ,saya kat sini study untuk mase depan kite . hmm , awak pun keje rajin2 yee , tapi ingat jgn lupe saya , saya tahu saye melekat kat hati awak tuu , tapi ingat jgn lupe sayee , jgn abai kan saye walaupun awak kerje , hmm , saya dah mula rase jauh dari hati awak , adakah ni just fikiran saye je ? or ? hmmm , nevermind laa ,

suryy , hmm , saya study kat sini bende yg susah wak , so setiap mase saye akan tension , hmm , lagi2 blajar chemistry yg x paham satu ape tu , but saye akan cube buat betul2 supaye mak ayah saya bangge nan saye , and awak boleh puji awek awak ni bile dah bejaye nanti , sury ye , emosi sya selalu terganggu , but saye akan cube x cmpur kan pelajaran nan awak , awak support saye ye :) hmm . terima kasih . iloveyousomuch , and maaf kan saya .

#iloveyou tahuu

                             LIPAS MATI KENE KEPIT , ESOK LUSA SAYA UPDATE 


|


Copyright © 2012 . all right reserved by ASMIRA ANAK AZMI ^_^