membebel jup ^_^
selamat datang ke blog yang tak berapa nak indah ni yee :) hee . jangan nak buat2 nyanyok untuk follow yee . babap ti :) enjoy yee ^_^



cik asmira

Disclaimer

kusot :P



Tuesday 20 September 2011 | 05:04 | 0 ♥

MOOD : agak tension , dan pasrah =.=
PIC/MODEL kt ats ni : agak tua , ni je yg sanggop keje mlm2 ni :P

hai . first , tgok la pic kat atas ni . mcm ni la muke aku skrg ni hah . redho . muke macam bnyak keje nak selesai kan je kan kan ? padahal tension pasal ape pon tak tao . bodo tol aku ni . huh , (sedar diri) :) 

    huh . ukee . macam ni aku ni agak sensitive bile mak aku bersuara . aku rase mcm BAPAK CILAKA AKU NI ! hah . mcm tu la aku rase . nak tao sebab ape . gare gare aku gadoh nan adik aku . HAHAHA . bodo tol . gado pon pasal bilek jee . tak bolee bla . gado punye gado . darah aku dah naik setinggi klcc , aku pon melepas kan nye dengan tamparan dalam drama2 melayu uh . hahaha . function jugak tampar orang ni . tapi aku rase aku tampar slow je . die nanges macm die tepijak lipas pastu lipas tu mati . hah . macm tu la keadaan nyee . mak aku pon ape lagi . die mengeluar kan kate2 yg aku pon tak dengar . hahah . lantak la situ . hahah . lalu aku pon membuat muke bodo seperti kayu balak belakang rumah (ade kayu balak ke belakang umah aku) =.= hahah . hutan agak nye rumah aku :P

    satu lagi , si dia ni ,. aku tersangat la marah . (marah la sgt) hahha . rajin betol topap kan aku , then mcet . ukee ,tenga2 mcet , cakap nak main futsal . ukee . aku pon pasrah dan redho . ape motif dia topap kan kalau tetibe berambos main futsal ? tak rase mcm nak sepak die laju2 kat situ . err . dengan keadaan yg redho . aku membuat kputusan untuk biar kn die main futsal and tgu dia mcet balik . tunggu punye tunggu , aku rase dah 3 taon dah tunggu tak de pon mcet . dasyat ~ tebakar tol . haha ,. aku pon , membute disitu . 

    besok pagi bangon dengan harapan bilee tgok fon ade la mcet . sekali tgok2 yg ade wallpaper muke aku jee . mecet nye tak de . lagi la myirap tahap setan disitu . aku pon naik hantu la . hahha . dengan segala hormat nyee , aku memaki hamun dia pagi2 ., (padan muke kau) . huh . pagi2 dah makn maki . kenyang la kau sebulan weh . hahah . setelah die di maki terok . dan die pon redho . lalu , aku off fon . (tak sampai 5 minit on balik ) hahah . dapat mecet dia pujok aku . haha . CAIR laa tgu ape lagi . hahah . die redho jee nan cik asmira ni . padan la muke kau , sape suro cari pasal kn . hah . ni la mkn die . hahaha

*note : padan muke kau .aku seronok maki2 orng ni ,buat la lagi . haha,senang aku maki lagi :)
* SORRY ^_^ ( dalam hati ade taman) , marah2 pon syg :)


|


Copyright © 2012 . all right reserved by ASMIRA ANAK AZMI ^_^