membebel jup ^_^
selamat datang ke blog yang tak berapa nak indah ni yee :) hee . jangan nak buat2 nyanyok untuk follow yee . babap ti :) enjoy yee ^_^



cik asmira

Disclaimer

kejadian tak penah terpikir -..-



Tuesday 15 November 2011 | 21:57 | 0 ♥





nampak gambar ape tu ? 
tu laa HP BLACKBERRY :)
nak tao kenape nan black berry ni ?
mehh sini , bawah sikit ..



hah , nak tao ? mcm ni cerite nyee . gare gare blackberry ni , aku telah DITANYE oleh capital A adakah aku yang mencuri hp ini :) WAH ! 

cerite nye begini . tadi aku jwb exam sejarah . dan aku orang pertama yang keluar dewan peperiksaan (dah pandai la tu konon) . gara gara mengikut gerak hati nak keluar , nak keluar . so aku dengan sempurne nye melangkah kaki keluar dewan . tak penah2 aku exam aku rase nak keluar dewan segera . kalau boleh aku nak tido skali dengan paper exam tu hah . ni , apsal tah tetibe gerak hati nak keluar awal . 

aku pon balik seperti biase , naik kaki yang tuhan bagi pinjam nii , balik je rumah , mak aku tnye , ehh ? awal balik ? aku senyum jee . hehe . tenga tenga sedap lending atas katil , kepale otak pon dah melayang sampai ke mekah , tetibe mak aku panggil "kakak" , ada kawan datang nii ! pelik plak aku , kwan mane plak yg datang nii .membe2 aku tak ckp pon nak singgah , dengan muke blur mcm siput b*** aku keluar rumah ,tengok2 capital A dan member nyee . aku pon hadap muke dorang . dalam hati aku , pahal plak dorang tepacak depan umah aku ni . tak penah2 tegor pon dlm kelas .

then , dorang tnye ., 'asmira kau ade amik hp BLACKBERRY tak' hp aku hilang laa, kalau kau ade amik pulangkan lah ? aku dah pelik disitu . tah dia bagi salam ke tak dtg umah aku ni . aku ckp tak dee . aku bukan kaki job ! then dia cerite punye cerita , tgok muke dia aku rase kesian pon ade , bengang pon ade . rase nak gelak pon ade ., dalam hati aku ckp , sape suro bawak hp pgi sekolah . dah tao ramai musoh , simpan laa hp tu elok2 atas katil , kan dah hilang . hmm . dah hilang , myusah kan aku plak tu .. nasib mak bapak aku tak masuk campur . mak bapak aku ni dah la pantang kalau anak dia kene tuduh , aduii . 

then , dia ckp dia rase kembar or piqa yang amik . aku ckp ., kau pegi la cari dorang tnye dorang ade amik tak . huh , msalah betol . mak aku dah bising2 marah si tuan punye blackberry ni hah , mak aku pulak yang angin hah . mane tak nyee . sanggup datang umah aku ni . tah , mne dia tao rumah aku pon tak tao laa . tension plak rase nyee bile kene tuduh mcm ni . hahah . tapi cool ape . belom pernah aku kene mcm nii . 

*terima kasih bagi aku kenangan yang agak kelakar ni ^_^
* semoge hp kau yg kau syg sgt uh , diketemukan yee , aminn :)




|


Copyright © 2012 . all right reserved by ASMIRA ANAK AZMI ^_^